ruedelamode

(mid)summer sadness

Kategori: Allmänt

Naaaaeeeeeeee... det var ett jäkla tjat om att vara nere alltså, men nu är jag där igen. Det är midsommar idag och jag sitter (halvt sjuk/halvt utbränd-sliten från jobb) hemma i sängen och har inga planer på att gå ut. Eller att på nåt som helst fira. Inte ens planer hitta på nåt kul för att det är fredag och jag för en gångs skull har hela helgen ledig. Skulle gärna göra det! Sjukt gärna. Är uttråkad som faaaaaaaaaan, men har egentligen ingenstans att gå, själv. Patetiskt. Riktigt jäkla inlagd depp och party frestelse blir det på mitt midsommarbord i år. Fy fan. Hade hoppats på en utgång/middag med starbucks-gänget imorn i alla fall, men ser ut som att många fortfarande är bortresta då, så blir på måndag. (Yeey för mig som jobbar åpning dagen efter och måste upp 05.00!). Så ingen utgång i helgen alls, alltså. Meeeeeeeeeeeeeeeeeh
 
Får köra dubbel-all-in nästa helg när Ida kommer hit istället då. Ingen klagan över den helgen, men faktum är att jag åker hem om 9 dagar! 9 DAGAR! 9 FUCKING DAGAAAAR!!!!! Helt sjukt. Då vill man ju inte precis sitta inne och ruttna.... buhu. Som jag skrev till Ida: nästa helg, då ska jag dricka mig numb från mina sorger och bara ha så jävla kul. Like there's no tomorrowooooo
 
But for now - så saknar jag bara midsommar, glassande sol och värme, glittrande vatten, fuktigt gräs, blommor, musik och glädje.
 
(Kom på att jag var smart nog att SLÄNGA min gamla dator - med ALLA bilder jag tagit de senaste tre åren... japp, har alltså bara bilder från gamla tegelstensmobilen från 2011).
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: