ruedelamode

Måndag 5 augusti (the twittermoment)

Kategori: Allmänt

Hellaaauuuu
 
Tänkte, att jag fotar ju inte så himlans mycket, men det kan ju vara trevligt när man tittar tillbaka i arkivet att ändå få någon form av bild utav vad jag gjort senaste tiden (även om den bilden väldigt ofta är suddig, sned och har ett finger med i hörnet). Och eftersom jag skaffat twitter (!), eller alltså jag skaffade twitter för kanske två år sedan, men gjorde min första tweet nyligen så tänkte jag skriva om det. Till hjälp hade jag min side-kick när det kommer till dagens teknik (hehe..) Lisa. Så därför tänkte jag för minnes skull visa hur det gick till. 
 
1. Åt en laxsallad. Stört god. Lisa åt äppelpaj och drack cider (fetto...). 
2. Blev mätt och belåten (som en hund?)
3. Tog lite misslyckade bilder (...eller många).
 
4. LYCKADES FÅNGA THE MOMENT PÅ BILD OCH TWITTRADE tjihooo. (jävla twitterjäveln snodde bilden från mobilen så kan inte uploada den, men finns i alla fall dokumenterad på twitter). 
 
Jag va glad och...
...Lisa posade
 
Så kan det gå. Nu ska jag bli big on twitter. #Yolo
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: