ruedelamode

12 september 2014

Kategori: Allmänt

Hola!
 
Idag är det nästan bara en vecka kvar till första dagen på den där oääändligt långa eran av ledighet och oplanerad tid i solen!!!! Waaaa
 
Jag är mer eller mindre fortfarande jävligt förkyld. Det kommer och går liksom. Efter en dag med roligheter kommer sjukligheterna som ett brev på posten. Är det inte trötthet så är det huvudvärken från helvetet eller mensvärk. Why? ? ? ? Ogillar skarpt att vara hemma och att inte egentligen göra nånting. Jäkla slöseri med tid. Dessutom - fyra veckor ledigt innan riktiga ledigheten - hur onödigt?
 
Har nu i alla fall tyyyp köpt allt inför resan och fixat det mesta. Så denna vecka som är kvar består väl mest av att träffa alla vänner jag vill hinna träffa (och inte träffat på aslänge!) samt att maxa tiden med familjen. Läs, exempel: Ebba ville hoste'a monopol/spelkväll inklusive pizzabak from scratch med familjen, eller dvs jag och pappa eftersom mamma inte spelar spel tydligen... Alltså ska jag börja baka pizza vid 5 typ. Jahapp.
 
Nu sitter jag i solen, käkar alvedon och funderar över det där jäkla ITYC-kort so blivit beställt till Australien istället för hem hit. Jäklars faan i helvete också... Det är också typ det mest dramatiska som händer just nu. Spännande blogg? Yesss box. Jaja, so long!
 
 
Mvh rött monster i solen 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: