ruedelamode

Back once again for the renegate master aka Phi Phi

Kategori: Allmänt

Yooooou wooouu. Ida och jag åkte tillbaka till Pippi igen. Maria och vi hade egentligen som plan att ta Railay ett par dar efter Koh Lanta. Men det passade inte alls bra in i min och Idas resplan så vi hoppade det. Eftersom vi ska till Lankawi snart, och bussen går från Krabi, måste vi röra oss uppåt. Geografiskt sett är bästa rutten Koh Lanta - Phi Phi - Railay - Krabi. Så det blev Phi Phi igen.
 
Det gör nästan ont att säga - men det här var nig lataste veckan/dagarna på hela resan. Vi gjorde inte ett skit så att säga. Solade. Badade. Gick till andra beachen. Åt goda frukosten på stammis-bageriet. Käkade billiga 100Bahts pastan och drack lite vin. Vi körde en skitkul utekväll med en svensk tjej vi träffat på vårt hostel. Åt middag, pratade kärlek och svängde ut på stan för fest. Gick (till slut) in på Stockholm Syndrome (svensk bar vi alltid nekat när de ropat in) och spelade bucket-pong med en finsk kille. Gud vad jag tänker Gili när jag ser beerpong.
 
Vi lämnade klubben och gick på leriga gator med varsin bucket i handen. Gatan fulld av berusade backpackers. I lysande månsken letade vi efter stranden, irrade runt, kissade och irrade lite till. Väl på stranden bollade vi runt kokosnöt med några killar, körde limbo (jag sträckte knät men klarade och fick gratis shots), minglade lite, smet in på ett skyhög klätterväggshoppborg-område och blev utkastade. Underbar kväll! 
 
 
 
 
Kändistät ö. Både ph-Jeppe och Erik Segerstedt, wow.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: