ruedelamode

Lite annat från de senaste dagarna/veckorna

Kategori: Allmänt

Jag har hunnit med att hjälpa till och rensa ut det sista ur farmors lägenhet och vandrat mellan dörrvalven, genom varje rum, en sista gång. Aldrig mer tillbaka till Nybohov. Suck. 
Jobbat massa och bl.a. fått besök av ovannämnda, Greg Poehler och Rickard han i postkådlotteriet
Brunchat, lagat uuuuurgod mysmiddag, druckit kaffe Baileys och afterworkat med Maria. Bland annat....
Haft både namnsdag och fyllt 21. Oj. 
 
Nu går jag på helg, eller well.. en dags ledighet men det känns så jääääkla skönt och välbehövt. Jobbade på Parkinssonboendet igår och blev rätt slut efter det också efter att en i personalen tagit ut sin ilska på en boende. Usch, de har det bra jobbigt som det är med den där vidriga sjukdomen. Det hugger i hjärtat att se sånt.
 
Depp aside, pepp awide. Fortfarande lite nere pga sliten och är osäker på vad jag vill göra i höst. Definitivt inte plugga, men det finns ju fler alternativ än Australien i ett helt år. Norge ett par månader (SOM jag saknar Norge när jag ser 17 mai-videos), resa i andra delar av världen, USA osv. Australien prickar kanske in flest poäng, men jag vill inte gå miste om att det skulle finnas andra bra alternativ. (Jag och Maria utropade båda "Edinburgh!" och kände att där vill man kanske plugga nån gång... det finns så mycket att göra). Nu ska jag ääääääääääääääääätttttaaaaaa (ååå!) och slö-kolla serier. Hej hopp! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: