ruedelamode

Lösning?

Kategori: Allmänt

Okej så 99 av 100 försök att ladda upp bilder misslyckas. Sorry vänner, men jag har inte 100 x 3 min, som är tiden att få fram EN. Framförallt blir jag själv ledsen över att inte kunna dokumentera riktigt.

Oavsett vilket tänkte jag skriva lite om varje äventyr, eller varje period kanske. Precis samma inlägg som jag skulle skrivit med bilder, men utan. Tråkigt värre, men jag får lägga till dem i efterhand.

This sucks alltså...

När vi är tillbaka i Bondi kanske internet vill samarbeta. Då ska jag måla världen med turkosa hav, pärlemors-vita stränder och solkyssta ansikten. Jag har massaaaaa fotografier på lager. Tror det kan vara därför mobilen laggar och jag har kreativitet-abstinens. Börjar bli illa det här... :p

Kommentarer


Kommentera inlägget här: