ruedelamode

Flen Flen Solsken

Kategori: Allmänt

Bloggar lite snabbt för vet att jag inte kommer komma ihåg/hinna/orka/osv sen. Alternativt för att jag är så jävla lättuttråkad och rastlös att jag skriver inlägg om nån händelse, precis exakt efter att jag kommit hem :p
 
Nyss hemkommen ifrån en weekend i Flen med Maria. Otroligt mysigt att vara reunited alla tre! Lite back to Bergen-häng. Stor-grillning på stranden, kvällsbad, Flen-tour, svettigt stek i solen, fart och hejarop på volleybolltunering, kall öl, och chips, rosé, astrevlig halvspårad blurrig förfest och lite taxiresor med mina norge-homies och massa nytt folk. Muchos bien. Nästa steg i att komma framåt mot Australien vet jag inte vad det blir. En resa till Gbg kanske... Eller tillbaka till Bergen. I dont know, men vi håller tummarna för att vi kan lyckas planera in lite roliga saker tills dess. Annars kommer jag dö av tristess.... vilket jag typ iofs redan gjort på tåget hem från Flen haha. Svårt det där alltså.
 
 
 
 
 
 
 
Köpte Hannah och Amandas rosévin Perfect Day, som jag varit nyfiken på länge. Rekommenderas!
Bränd kräfta
Crazy jump tävling eller vad det nu var.. 
Söta söta Maria!
Snapchat. Alltid snapchat. Fråga inte vrf...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: