ruedelamode

Söndag 18 augusti

Kategori: Allmänt

Nästan prick en månad kvar till australien, massa jobb, hit -och ditresor och jag försöker hinna med att faktiskt ha sommarlov innan också. Sov 11 h inatt i brist på återhämtning under veckan, men jag klagar inte. Det har varit ena fantastiska veckor senaste tiden. 
 
Har, tro det eller ej, börjat träna. Lite. Hittills två gånger. 
Bakishäng med Maria på Nytorget efter Timbuktu på kulturfestivalen tror jag..
 
Storbak med Ebba. Levain-bröd, surdeg, bullar och frallor.
...of.c. i mitt älskade starbucks-förkläde
Blir mkt häng hos Maria på söder
Jobb jobb jobb jobb
 
Hittat massaaaa fint på stan jag vill köpa
Supermysig lång-brunch med Karro på Götgatsbacken
Mycket prat om tatueringar
Mkt snapchat
Utgång/Debaser
Spexa lite... 
 
 
 
 
 ...och asgrym konsert på GAT/Kulturfestivalen.
 
So long!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: