ruedelamode

Lite semester

Kategori: Allmänt

Hello strangers
 
Jag har varit på semester. Det kan man ju faktiskt säga! Egentligen har jag bara haft en veckas semester, men på nån härlig vänster har jag ändå hunnit med att ha ganska mycket senaste månaden-ish. Jobbar ganska mycket. Eller det gör jag ju inte kanske... jobbar ju 75% ungefär, men känslan är att det är mycket mindre. Tumme upp för det!
 
Jobbet går på räls. Börjar verkligen komma in i rutiner. De är så gulliga där på Enebacken. Eller gulliga och gulliga, en del boende är så fantastiskt kärleksfulla med pussar och krammar och kärleksfulla ord. Varje dag. Andra boenden kallar oss vårdbiträden/undersköterskor "jävla apor! kom inte och rör mig" **nyp/spott/etc. Lite blandad jobbsituation alltså, men all in all är det rätt soft jobb (även om det kan vara tungt för ryggen och man inte alltid är på humör för att torka rumpor..). 
 
Bilder från les veckorss dernier 
Pappa och Ebba seglar båt
Sol och bad i Rålis
 
Bada bada bada i skjååneee
 
 
 
Turista lite varför inte?
 
Jag försöker vara snygg (?). Jävligt långt ifrån... framförallt med näsan på bild 2 hahahaha
 
 
Det står alltså klart att årets snyggo-frilla går i kort variant
 
 
Marinjos and Idaho in action
Laga drinkar
Dansa pausa, dansa pausa 
Hurtigt värre! Paddla kajakisar på Långholmen
 
 
 
Så var det det där med att pausa
Hej Kräfta!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: