ruedelamode

29 augusti 14.40 (tick, tock)

Kategori: Allmänt

Sitter hemma sjuk. Eller sitter och sitter... lunkar runt, cirkulerar vid kylskåpet, pendlar mellan garderoben och hallspegeln för att prova kläder inför Australien. Mest flänger jag omkring på nätet efter nåt intressant att uppslukas av. Jag är leeeeeeiii på att vara sjuk. Myrorna i mina ben har sprungit färdigt och jag vill hitta på nåt, gå ut. Har sett så mycket på TV och datan att mina ögon blivit fyrkantiga. Smått ångest över att jag skulle jobbat tors-sön (4 dar med nettolön ca 500 spänn om dan) och nu går miste om massa extra lön. Faan. Really needed that. Pengarna bokstaligt rinner mellan mina fingrar nu. Det kostar så fruktansvärt mycket att vara ledig, vilket jag ju ändå varit en hel del. Det har varit skitkul, och det har varit skitdyrt. Håller alla tummar och tår på att de hör av sig igen! Det är ändå 3 veckor kvar tills vi åker. Helt bananas-kort tid egentligen. Om cirka 22 dagar kommer jag inte träffa min familj och vänner på ett halv år! Men samtidigt är tre veckor fritid lite för mycket fritid. Och lite för skitdyrt... Nu ska jag återgå till att sitta, lunka runt, cirkulera, pendla och allt vad jag nu gör (dvs har ingen jävla aning om vad jag ska göra... insåg bara att jag inte har ordets gåva just nu och därför borde sluta skriva bums). Kolla på backpacking-väskor och bikinis online till Australien ska jag också. Lite bilder från senaste dagarna:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: