ruedelamode

TOP LIST

Kategori: Allmänt

Det blir en hel del dö-tid nu, i och med att jag sökt alla jobb som går att söka, och eftersom Ida och Maria jobbar så mkt. Inte bra... För det är lika med att drömma, se tillbaka och sakna. Så här kommer.......**trumvirvel**.......
 
THE OFFCIAL SAKNAR MEST TOPP-10 -LIST 
 
1.
+ familj
 
2. 
Vänner (alltså seriöst, jag har sämst bildarkiv... har inga bilder på de mest fantastiska vännerna jag har, samlade i en).
 
3. 
Riktingt fantastiska jävla smaksensationer av al dente pasta, gräddiga krämga såser, parmesan, svamp och ett glas rött vin. Mmmmm...
 
4. 
Låter klischeigt, men fan vad jag saknar personligt uttryck genom shopping.
 

5. 
Känslan av att bara vara hemma. HEMMA. Trygghet, "familiar" och andra trevliga ord.
 
6.
Jo tack, men måste allt vara så pass oförutbestämt? Älskar spontanitet, men kommande vecka har jag inte en enda plan. Saknar planer och att veta i alla fall någonting for sure. 

7.
Varm choklad, thé, till och med kaffe. Saknar värme (dvs det är kallt här uppe på vindsvåingen)
 

8. 
Stockholm
 

9. 
Att gå ut. Natt, äventyr, nya människor

10. 
Fungerande wifi. Att kunna kolla på film och serier/blogga/facebook-chatta/skypea, STÖRNINGSFRITT 
 
Dagens riktiga norska namn: Inge-Glid
Dagens norska skillnad: att norge är ett så jäkla rikt land att vi kommer få flyg, transfer och utbildning i Oslo betalt, för utförandet av två dagsuppdrag.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: