ruedelamode

R & F

Kategori: Allmänt

Heeeeejj!
 
Alltså jag har ett eeeeeeenormt överflöd av inspiration när det kommer till dressing (dreeeesssing, som i kläder, inte salladssås). Hur som helst så har jag ju inte pengar att göra någonting av min enorma inspiration. Så tänker att jag kör ett eller två inlägg med collage istället. Namnet på den här bloggen har ju ändå med mode att göra. Fan vad jag hatar ordet "mode". Tänker på en blåst bimbo som ba Jag vill syssla med kläder och mode när jag blir stor, alltså mode för chihuahua-hundar. Modeee
 
Anyways. Coolaste tjejerna i stan är helt klart Rebecca & Fiona. Eloge till er för grymt politiskt engagemang, musik och inspo i ALLT.
 
(fint collage va? Allting fuckades upp i redigeringsprogrammet - läs paint - men orkar inte göra om det... Jag har ett liv liksom). 
 
1. H&M 2. Monki 3. Weekday 4. Buffalo De 5. Estradeur 6. Mango 7. Topshop 8. DJ Headphones 9. Kenzo 10. Adidas 11. Vans 12. Shirtstore 13. Gina Tricot
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: