ruedelamode

HEEJ

Kategori: Allmänt

Alltså jag får åååååååångest över att jag har så mkt att skriva om på den här bloggen, men inte orkar!! Det blir mkt ångest nu för tiden alltså. Har ju tid att skriva, i alla fall just nu, men det har hänt så mkt så jag vet liksom inte var jag ska börja i djungeln av alla tankar. Framgångar och motgångar i jobbväg, nya lägenheten, allmäna tankar om hur jäääävla fort tiden går (som vanligt), staden som växer i mina ögon, missöden/äventyr beroende på hur man ser det, nya människor, framtidsplaner, jul-ledighet, saknad av nära och kära och home-coming. Projektledning, anyone?
 
Är inte helt hundra på om jag kommer hinna skriva något före 26 dec då jag kommer tillbaka till Bergen... Hur mycket jag än vill tror jag inte att varken tiden eller orken kommer finnas, även om behover och längtan efter att skriva av mig växer så det knakar i gångjärnen. Är ju en sån person som gärna skriver av mig och nästan tvångsmässigt måste dela med mig av alla skitsaker jag är med om under en dag (t.ex. som att jag blev biten av en aggressiv hund idag!). 
 
Skitsamma... MÅSTE verkligen sluta skriva nu. Var meningen att inlägget skulle vara i centimeter-längd, inte decimeter. 
 
GOD JUL ALLA! 
 
Löööööve
 
greetings från ett snö-täckt Bergen
 Typ såhär sitter jag och skriver vederbörande inlägg, fast istället för att stirra på mitt peace-tecken till hand (?) stirrar jag på datorn
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: