ruedelamode

DRIIIIIVER

Kategori: Allmänt

Börjar bli måttligt rastlös. Har sökt typ alla jobb som finns att söka. Samtliga butiker och restauranger jag går förbi på stan, har redan besökts av mig och mitt CV. Utom kanske något enstaka skummis till café... men de är ändå alltid stängda. Igenbommade. Har faktiskt lämnat söknad till skummis-ställen också, så tro inte att jag dissar någonting. Har besökt IKEA, ICA Supermarket, Åsane, inte Sandviken, men hela Sentrum. Har alltså vad jag vet bara Sandviken kvar att dela ut CV:n på, för har gjort allt i min makt för att söka jobb på nätet, där finns i.n.g.e.n.t.i.n.g kvar att söka. Förutom de nya annonserna som läggs upp på finn.no och nav.no, vilket är typ två per dag. Börjar alltså bli rastlös. Känns som om jag bara driver omkring på rummet/köket, eller på stan och gör - vet inte vad jag gör - finns ju inget förbannat jävla ställe kvar att gå till.
 
Intressant info, jag vet. Förstår ju att ni undrar. 
 
Har aldrig känt mig mer fancy
 
Dagens riktiga norska namn: Rolf-Allan
Dagens norska skillnad: prislappar och prisinformation är alltid oklara. Prislappar här, är lika främmande som en grönrandig höna på ett kontor. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: