ruedelamode

En kärleksförklaring

Kategori: Allmänt

Kära mat,
 
Du som alltid finns där för mig. Jag kan inte nog beskriva de känslor jag hyser gentemot dig. Du får mig att ta mig igenom livstunga ögonblick, ger mig motivation till att träna och ta tag i mitt liv. Din närvaro stärker banden och gemenskapen mellan de som står mig nära. Du ger mig energi och styrka. Du ger mig ångest samtidigt som du skänker mig tröst, de mörka dagar då allt går åt helvete. Min relation till dig kommer alltid att vara tudelad. Jag kan inte leva utan dig, saknar dig alla de gånger jag inte håller dig i handen. Känslan, svartsjukan, som fyller mig när jag ser dig i någon annans famn, skär ett hål i mitt hjärta. Min addiction till dig är också det som hämmar mig, ty jag har inte förmågan att fokusera när du står där, blottad framför mig. Saknar dig av hela mitt hjärta och vill spendera resten av mitt liv i din närvaro. Jag ska aldrig mer ta dig för given.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: