ruedelamode

Blogging Jogging (= regelbundenhet)

Kategori: Allmänt

Ni vet hur man ibland totaaaalt ändrar sin syn på diverse saker? Typ inser att man tänkt fel. Alltså det här med bloggande... orkar inte... tar så sjukt mkt tid, innebär press från sig själv att om man väl lagt tid på att designa bloggen/gjort ett inlägg, alternativt fått en läsare så måste man fortsätta. Fett jobbigt. Men, VARFÖR HAR JAG ALDRIG TÄNKT PÅ ATT BLOGGA FÖR MIG SJÄLV? Så där som kända bloggare alltid säger att de gör, fast det gör de inte, för det är en slags kommersialism. 
 
Kollade igenom min och Lisas gamla blogg på www.souli.blogg.se (försök inte, lösenordsskyddad, suckers). Den är så jäääävla bra! Alltså jag garvade ihjäl mig första gången jag läste igenom den år efter. Vek mig bokstavligt talat dubbel, magen krampade och rösten blir hes av skratt. I det ögonblicket måste jag ha varit den mest nöjda bloggläsaren genom historien. Alltså ska jag blogga för mig, kanske framförallt för att det händer väldigt mycket i min vardag just nu (stora förändringar, stay tuned). Förvänta dock ingen logik. Inläggen lär komma upp en sidådär vecka efter det jag skriver om hänt/insetts/upprört folk, men ändå ha det datumet...
 
P.s. tack Lisa för din inspirerande blogg som fick mig att komma på idén att blogga för mig  http://lizamerk.blogg.se/
 
D.s.
 
(ni kanske undrar varför jag skriver den här ps/ds-grejen, det är för att jag precis lärt mig dem. **stolt**) 
 
Strandad i bloggträsket för all evig framtid... eller bara inklippt i ett megasats foto jag och emmy aldrig tävlade med i Viktor Rydbergs Fotosällskaps fototävling förra våren. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: